[SFD-TC] Hola a todos...

Mahomedalid Ivan <<Crow>> mictlan at gmail.com
Mon Jun 5 10:18:09 EDT 2006

Hi, so, talk about your plans!

I was thinking in maybe do a videoconference with many points  around
the world! Sorry for my bad english! :)

Greetings from Mexico!
Hola, así que, hablen de sus planes!

Estaba pensando en tal vez hacer una videoconferencia con varios
puntos alrededor del mundo. Perdón por mi mal inglés! ;)

Saludos desde Mexico

--
Mahomedalid Pacheco